پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان در کالای الکترونیک به چه صورتی است؟

یکی از مشکلات مهم خریداران نبود اطلاعات فنی مرتبط با محصول خریداری شده است که هر چقدر محصولات به صورت تخصصی نر به فروش برسد این نکته نیز خود را بیشتر نشان می دهد. پشتیبانی در کالای الکترونیک در دو دپارتمان این مجموعه صورت می پذیرد بخش های مرتبط با فروش وسوالات متداول به بخش روابط عمومی ارجاع داده می شود و سوالات فنی به تیم فنی کالای الکترونیک ارجاع داده می شود.

به چه صورتی می توانیم از پشتیبانی کالای الکترونیک استفاده کنیم؟

 

با انتخاب گزینه پشتیبانی در بخش منو برای شما یک فرم نمایش داده می شود که بسته به نوع درخواست  شما در کمتر از 24 ساعت پاسخ سوال شما ارسال خواهد شد.

در صورتی که شما نیازبه پاسخ بی درنگ هستید می توانید از طریق شماره تماس این مجموعه با واحد فروش ایترنتی تماس برقرار نماید ویا از طریق پیام رسان واتس آپ  با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

دنیای الکترونیک خود را با ما بسازید